Jak neměřit sám sebe

Používáte Google Analytics? A víte, že Google kromě vašich zákazníků, počítá i vaše návštěvy? Samozřejmě není důvod, proč by je neměl počítat. Ale co když na webu zrovna něco testujete, není to na škodu? Je.
Pokud na váš web přistupujete i několikrát za den, z různých zařízení a prohlížečů. Projeví se to na vašich přehledech. Ty potom nebudou tolik relevantní. Nezajímá vás přece, kolikrát jste na webu byli vy sami, ale kolik k vám přišlo návštěvníků. A právě vaše návštěvy s tím dokážou dobře zamávat. Představte si jak to bude u konverzí. Těch je totiž méně než návštěv a proto váš vliv bude o to výraznější. Váš zásah může výsledky měření znehodnotit. Pokud tedy pracujete na SEO a SEM, měli byste se snažit, aby vaše měření bylo co nejpřesnější. Podíváme se, jak na to…