Jak by mohla vypadat v budoucnu loga automobilek

Jak by mohla vypadat v budoucnu loga automobilek

Není žádnou novinkou, že automobilky mění svá loga. Děje se to již řadu let a v budoucnu se tak bude dít dál. Značky se tím snaží reagovat na aktuální změny a trendy. S nástupem elektromobility si můžeme všimnout, že všechna automobilová loga se zjednodušují, hubnou a jsou placatější (flat). Značky se doslova předhánějí v tom, které logo bude jednodušší. Jde to tak ale dělat do nekonečna?

Kde končí minimalismus loga?

"Dokonalosti není dosaženo tehdy, když už není co přidat, ale tehdy, když už nemůžete nic odebrat."

Není tomu tak dávno, kdy všechna automobilová loga byla 3D a chromová. To už je ale pomalu minulost. Dnešní loga jsou bez efektů, jsou strohá, jednoduchá a na nic si nehrají. To je nový trend, ke kterému se přiklání stále více výrobců automobilů. Nevadí, že logo má značku především odlišovat od konkurence, minimalismus je zkrátka v kurzu.

Samozřejmě je to jen módní vlna a za nějakých pár let bude zas všechno jinak. Pojďme se spolu teď podívat, jak by to vypadalo, kdyby minimalismus přetrval. Jak moc jdou loga zjednodušit? Co vše se dá ještě odstranit a jaká je skutečná hranice minimalismu? Malou studii toho, jak by mohla v budoucnu taková loga vypadat jsem si pro vás připravil v následující galerii. Poznáte je ještě vůbec?

Má to budoucnost?

Upřímně doufám, že ne. V jednoduchosti je určitě krása, ale nic se nesmí přehánět. Za nějakou dobu někomu v marketingu dojde, že stávající podoba loga už zákazníky nudí a bude se je snažit zaujmout něčím zcela novým. Dost možná tak vznikne další nový trend, na kterém se svezou všechny automobilky a opět u všech uvidíme tu samou touhu vypadat úplně stejně jako ostatní.

Jedno je ale jisté, automobilky jsou velké společnosti a často udávají směr. I v grafickém designu jsou svým způsobem trendsetteři a když se zde začne prosazovat nový vizuální směr, brzy ho můžeme očekávat také u jiných značek mimo automobilový průmysl.

Jaký je váš názor? Vidíte to s logy automobilů jinak? Pokud vás nějaké logo zaujalo, nebo naštvalo, napište mi do komentáře pod článkem.
Více článků najdete zde. Můžete si také prohlédnout mou práci v portfoliu…

Přihlaste se k newsletteru

Pokud vás článek zaujal, nenechte si ujít další a přihlaste se k odběru novinek. Pravidelně tak budete dostávat užitečné rady přímo do vaší schránky.

Přihlásit k newsletteru

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *