Jak by mohla vypadat v budoucnu loga automobilek

Není žádnou novinkou, že automobilky mění svá loga. Děje se to již řadu let a v budoucnu se tak bude dít dál. Značky se tím snaží reagovat na aktuální změny a trendy. S nástupem elektromobility si můžeme všimnout, že všechna automobilová loga se zjednodušují, hubnou a jsou placatější (flat). Značky se doslova předhánějí v tom, které logo bude jednodušší. Jde to tak ale dělat do nekonečna?

Kde končí minimalismus loga?

"Dokonalosti není dosaženo tehdy, když už není co přidat, ale tehdy, když už nemůžete nic odebrat."

Není tomu tak dávno, kdy všechna automobilová loga byla 3D a chromová. To už je ale pomalu minulost. Dnešní loga jsou bez efektů, jsou strohá, jednoduchá a na nic si nehrají. To je nový trend, ke kterému se přiklání stále více výrobců automobilů. Nevadí, že logo má značku především odlišovat od konkurence, minimalismus je zkrátka v kurzu.

Samozřejmě je to jen módní vlna a za nějakých pár let bude zas všechno jinak. Pojďme se spolu teď podívat, jak by to vypadalo, kdyby minimalismus přetrval. Jak moc jdou loga zjednodušit? Co vše se dá ještě odstranit a jaká je skutečná hranice minimalismu? Malou studii toho, jak by mohla v budoucnu taková loga vypadat jsem si pro vás připravil v následující galerii. Poznáte je ještě vůbec?

Má to budoucnost?

Upřímně doufám, že ne. V jednoduchosti je určitě krása, ale nic se nesmí přehánět. Za nějakou dobu někomu v marketingu dojde, že stávající podoba loga už zákazníky nudí a bude se je snažit zaujmout něčím zcela novým. Dost možná tak vznikne další nový trend, na kterém se svezou všechny automobilky a opět u všech uvidíme tu samou touhu vypadat úplně stejně jako ostatní.

Jedno je ale jisté, automobilky jsou velké společnosti a často udávají směr. I v grafickém designu jsou svým způsobem trendsetteři a když se zde začne prosazovat nový vizuální směr, brzy ho můžeme očekávat také u jiných značek mimo automobilový průmysl.

Jaký je váš názor? Vidíte to s logy automobilů jinak? Pokud vás nějaké logo zaujalo, nebo naštvalo, napište mi do komentáře pod článkem.
Více článků najdete zde. Můžete si také prohlédnout mou práci v portfoliu…

Blog – Ivo Koníček
Přejít k navigační liště

Jak by mohla vypadat v budoucnu loga automobilek

Jak by mohla vypadat v budoucnu loga automobilek Není žádnou novinkou, že automobilky mění svá loga. Děje se to již řadu let a v budoucnu se tak bude dít dál. Značky se tím snaží reagovat na aktuální změny a trendy. S nástupem elektromobility si můžeme všimnout, že všechna automobilová loga se zjednodušují, hubnou a jsou …

Jak by mohla vypadat v budoucnu loga automobilek Pokračovat ve čtení »

Kolik stojí logo?

Kolik stojí dobré logo? Víte, kolik byste měli do loga investovat? Slovo investice je správný pojem. Peníze které investujete do kvalitní loga se vám totiž s jistotou vrátí.

Tvorba loga Svět škodovek

Pro nově vznikající muzeum Svět škodovek v Praze, jsme společně s klientem vytvářeli nové logo a následně logomanuál. Slovo“společně“ píšu zcela záměrně, a to z toho důvodu, že na pár měsíců jsem se stal spíše členem týmu, než externím grafikem.

Jak na animované formáty

Pryč jsou doby, kdy animované obrázky zdobyly naše weby a kdy jsme netrpělivě čekali, až se na webu všechny načtou. Dnešní weby jsou stále o animaci, dokonce si troufám říct, že čím dál víc, jen se animace na webech dočista změnila. Dnes se s animací nejčastěji setkáme v podobě HTML a CSS3, díky kterým můžeme hravě rozpohybovat jak rastrové, tak i vektorové obrázky. Stále jsou ale situace, kdy využijeme i klasickou animaci, kterou tvoří sled po sobě jdoucích obrázků. V mém případě to byla například prezentace webových řešení v obrázkové galerii na webu. Dnes máte k dispozici již více možností jak takové animace dosáhnout. Pokusím se vám jednotlivé formáty představit a popsat včem jsou jejich výhody, ale také nevýhody.

Jak neměřit sám sebe

Používáte Google Analytics? A víte, že Google kromě vašich zákazníků, počítá i vaše návštěvy? Samozřejmě není důvod, proč by je neměl počítat. Ale co když na webu zrovna něco testujete, není to na škodu? Je.
Pokud na váš web přistupujete i několikrát za den, z různých zařízení a prohlížečů. Projeví se to na vašich přehledech. Ty potom nebudou tolik relevantní. Nezajímá vás přece, kolikrát jste na webu byli vy sami, ale kolik k vám přišlo návštěvníků. A právě vaše návštěvy s tím dokážou dobře zamávat. Představte si jak to bude u konverzí. Těch je totiž méně než návštěv a proto váš vliv bude o to výraznější. Váš zásah může výsledky měření znehodnotit. Pokud tedy pracujete na SEO a SEM, měli byste se snažit, aby vaše měření bylo co nejpřesnější. Podíváme se, jak na to…